Overblog
Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
AVALI avali, a rivistablog primurosa di u spannamentu di a pruduzzioni litteraria corsa d’oghji, ma à tempu locu di baratti è di critica suciali.

U DIRRASCU

marceddu
U DIRRASCU
U DIRRASCU

(Ill., Orozco, Luta) Suldatu d’issu mondu Parti altiera, Suvu arradicatu in i tenebri À nutriscia u lamaghjonu chì s’infilza meza frasca, Allacia è stringhji rami, Da cocia à u soli di u mali Fiuritu vìa lu bè Chì s’opponi, si mischia, cambia S’anniedda è chjarisci In u cuntrastu di a materia D’acqua lugeri È di tarra impulvarita In u rispiru di l’aria Esalata in un focu Di vita è di morti Annassati in u suffiu d’un’ energìa In a matricia vegetali Umiliata da a roba è u ventu Tribbulata da l’acqua Ma mossa vìa a tarra tralasciata, Adunita à u caò Chì imbruglia a vita Firita in a carri di l’omu...

U PRUGRESSU SPAZZINU

marceddu
U PRUGRESSU SPAZZINU
U PRUGRESSU SPAZZINU

Spazzata A dignità Spazzata A filicità Spazzati I valori Spazzatu L'anori Spazzatu U campà Spazzatu Da cambià Spazzata A storia Spazzata A mimmoria Spazzati I parlati Spazzati L'antinati Spazzati I pastori Spazzatu L'altori Spazzati I dulfini Spazzati À li fini Spazzati I gazelli Spazzati Ancu elli Spazzati I furesti Spazzati Lesti lesti Spazzata L'ussisgena Spazzatu L'avvena Firmarà U danaru... 'N u spazzatu. Ghjuvandumenicu Tafani hè natu in 1969. Stà in Bala di Purtivechju. Maestru di scola, appassiunatu di lingua corsa, si dà di cori è d’intelletu à a ricerca linguistica.